مشکلاتی که ممکن است پس از روکش کردن دندان به وجود بیاید

ایمپلنت،ایمپلنت کار،متخصص لمینت،متخصص ایمپلنت،بهترین ایمپلنت کار غرب تهران , ایمپلنت , بهترین ایمپلنتولوژیست , متخصص ایمپلنت , بهترین متخصص ایمپلنت , برند ایمپلنت، ایمپلنت دندان ، بهترین برند ایمپلنت , دندان قروچه ، دندون قروچه ، ایمپلنت و دندان قروچه ، دندان قروچه در خواب , شرایط پس از ایمپلنت ، شرایط ایمپلنت ، پس از ایمپلنت ، عوارض ایمپلنت ، عوارض پس از ایمپلنت , ایمپلنت دندان چیست , قیمت ایمپلنت آمریکایی ، ایمپلنت آمریکایی , روکش کردن دندان , ایمپلنت دندان ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ایمپلنتولوژیست
اطلاعات کاملی در مورد انواع متخصصان ایمپلنت

چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399

مشکلاتی که ممکن است پس از روکش کردن دندان به وجود بیاید


مشکلات روکش دندان
مشکلات شایعی که پس از روکش کردن دندان ممکن است ایجاد شوند عبارتند از:
درد یا حساسیت لثه اطراف دندان
مشکل بایت
حسایت به سرما یا گرما
درد دندان

حساسیت و درد دندان پس از روکش شدن، دلایل مختلف میتواند داشته باشد که در اینجا به آنها پرداخته میشود.

1-    درد ناشی از صدمه دیدن عصب دندان روکش شده

عصب داخل اگر چند مرتبه تحت درمان قرار بگیرد یا به شکل دیگری صدمه ببیند و یا شدت صدمه ای که دیده زیاد باشد ممکن است دچار نکروز شده و بمیرد. به این وضعیت پالپیت برگشت ناگذیر میگویند یعنی قابل درمان نیست. این وضعیت همچنان که پیش میرود، علائمی ایجاد میکند که از جمله آنها، دندان درد است.


2-    درد ناشی از ناموفق بودن عصب کشی دندان روکش شده
گاهی اوقات دندانی که میخواهید روکش کنید، دچار صدمات جدی شده و عصب داخل آن از بین رفته است. در این شرایط دندانپزشک باید پیش از روکش کردن، عصب کشی انجام بدهد. اگر درمان عصب کشی موفقیت آمیز نباشد بعدا دندان ممکن است دندان مجددا عفونت کند و بافتهای اطراف آن درد بگیرند.

 

3-    درد ناشی از ترک خوردن دندان
 گاهی اوقات علت درد دندان روکش شده، ترک داشتن دندان است. ترک ممکن است از قبل وجود داشته و تشخیص داده نشده باشد و یا در حین کار بر روی دندان ایجاد شده باشد. ترک خوردگی دندان باعث میشود فشاری که به دندان وارد میشود یکنواخت توزیع نشود. همچنین راه برای نفوذ باکتریها به داخل دندان قراهم میشود. بنابراین ترک خوردگی دندان حتما باید درمان شود.

 

4-    درد ناشی از تنظیم نبودن سطح جونده یا لبه برنده دندان روکش شده
پس از این که دندانتان روکش شد، بهتر است کمی در مطب بمانید تا اثر بی حسی برود و بتوانید دندانهایتان را روی هم جفت کنید تا ببینید سطح آنها چگونه است. اگر به منزل رفتید و پس از مدتی احساس کردید روکش زیادی بلند است و دندان مقابل را تحت فشار قرار میدهد، به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا آن را برایتان تنظیم کند.

 

 

5-    درد لثه
لبه های روکش در فرایند روکش کردن باید در زیر لثه قرار بگیرد. ممکن است در فرایند تراشیدن قاعده دندان یا قالب گیری، لثه صدمه دیده یا تحریک شود. این میتواند باعث درد لثه یا دندان شود که موقتی بوده و خود به خود برطرف میشود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: روکش کردن دندان,



نوشته شده توسط نسترن اعلایی در ساعت 16:9

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


کشیدن دندان عقل
پرکردن دندان با مواد سفید خوبه یا سیاه
عصب کشی دندان
کرمانشاه شناسی
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایمپلنتولوژیست و آدرس implantologist.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::